
سال نو مبارک دیروز که عید بود من و مونا روز اولی بود که شیفت وایساده بودیم ، ساعت 12:20 بود که بیسیم زدن و گفتن یه نفر تو کوه گیر افتاده و چون ما جزء تیم توانا هستیم اولین ماشینی بودیم که اعزام شدیم . خداروشکر فرد مصدومیت خاصی نداشت و فقط فشارش افتاده بود و دچار کشیدگی عضله شده بود که الحمدالله به سلامت تونستیم ...
ادامه مطلب
دیروز که عید بود من و مونا روز اولی بود که شیفت وایساده بودیم ، ساعت 12:20 بود که بیسیم زدن و گفتن یه نفر تو کوه گیر افتاده و چون ما جزء تیم توانا هستیم اولین ماشینی بودیم که اعزام شدیم . خداروشکر فرد مصدومیت خاصی نداشت و فقط فشارش افتاده بود و دچار کشیدگی عضله شده بود که الحمدالله به سلامت تونستیم رهاسازی و انجام بدیم . xa0 ...
ادامه مطلب