سال نو مبارک

خرید بک لینک

سال نو مبارک

دیروز که عید بود من و مونا روز اولی بود که شیفت وایساده بودیم ، ساعت 12:20 بود که بیسیم زدن و گفتن یه نفر تو کوه گیر افتاده و چون ما جزء تیم توانا هستیم اولین ماشینی بودیم که اعزام شدیم .

خداروشکر فرد مصدومیت خاصی نداشت و فقط فشارش افتاده بود و دچار کشیدگی عضله شده بود که الحمدالله به سلامت تونستیم رهاسازی و انجام بدیم .


عشق بی هوس...

ما را در سایت عشق بی هوس دنبال می‌کنید

برچسب: مبارک, نویسنده: بازدید: 862 تاريخ: سه شنبه 14 شهريور 1396 ساعت: 5:54

صفحه بندی