|
سال نو مبارک |
|
|
دیروز که عید بود من و مونا روز اولی بود که شیفت وایساده بودیم ، ساعت 12:20 بود که بیسیم زدن و گفتن یه نفر تو کوه گیر افتاده و چون ما جزء تیم توانا هستیم اولین ماشینی بودیم که اعزام شدیم .
خداروشکر فرد مصدومیت خاصی نداشت و فقط فشارش افتاده بود و دچار کشیدگی عضله شده بود که الحمدالله به سلامت تونستیم رهاسازی و انجام بدیم .

 


|
|
|
| |
عشق بی هوس...
ما را در سایت عشق بی هوس دنبال میکنید
برچسب: مبارک, نویسنده: بازدید: 862 تاريخ: سه شنبه 14 شهريور 1396 ساعت: 5:54