من و مهری با همراه اعضای کانون همیاران طبیعت لرستان به میان اعضای ستادهای انتخاباتی رفتند و با ترویج تبلیغات پاک عزیزان خرم آبادی را به این امر تشویق کردیم .
✅ و در آخر هم به همراه مسئولین ستادهای تبلیغاتی اقدام به پاکسازی خیابان کردیم.
" البته هفته ی گذشته هم رفتیم که عکس هاش و براتون میزارم "




اینا هم مال هفته پیش

ما را در سایت عشق بی هوس دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 139